'BlogArchive' Gambar | Shafik Cili Padi Dulu dan Sekarang ~ My Channel Network

Tuesday, December 25, 2012

Gambar | Shafik Cili Padi Dulu dan Sekarang

16 comments
Lihat video dibawah :
Nik Fariz Nik Fadzil memang terkenal dengan wataknya sebagai Shafik didalam drama bersiri remaja, Cili Padi yang disiarkan pada tahun 1993. Drama bersiri yang disiarkan sebanyak tiga musim iaitu 13 episod setiap satu memang diminati kerana itulah satu-satu drama yang menonjolkan kanak-kanak sebagai pelakon utama.Turut sama membintangi rancangan itu adalah Melissa Saila, Tam Suhaimi(Salim), Anne Ngasri(Lili) dan Jaafar Onn(Cikgu Jaafar). Masa berlakon cerita Cili Padi ni, Nik Fariz baru berumur 10 tahun.

Sekarang dia dah berumur 28 tahun dan dah jadi ayah dah pun kepada seorang anak perempuan yang kini berumur 1tahun 5bulan! Mesti cute anak dia sebab ayahnya pun cute! hahaha. Ok jom tengok gambar Nik Fariz semasa dia kecil dan apabila dewasanya dia.

Nik Fariz semasa membintangi Cili Padi pada tahun 1993…
Semasa dewasa…

Mel: Memang kacak la Melissa Saila dalam cerita Cili Padi tu! Idola tu!


16 comments:

  1. hahaa..teringat zaman kecil2 dulu...selalu tgok cite cili padi...


    Reply
    Replies
    1. jom nyanyi lagu dia bersama2 bro..

      mwakakakaka!

      LAWAK:
      PANAS:
      SERAM:

  2. comey sgt2. haha egt time nyanyi rap to.

    Reply
  3. muka dia pn xberubah...snang nak cam dia...

    Reply
  4. hihihi! terrrbaik!

    SADIS:
    ASYIK:
    SERAM:

    Reply
  5. dah cam spastik je budak ni..

    Reply
  6. Saya tak tau pun apa cerita ni ..

    Reply
  7. zizie ezette pun ade gak kn..

    Reply
  8. tam je yg tk berubah..mcm tu jerk die

    Reply
  9. entah apa yang menarik sangat dengan budak gemuk ni....

    Reply
  10. at least dia famous masa dulu . kau ? jealous gila .

    Reply
  11. 2,3 kucing belari mana nak sama si kucing belang...
    syafik mana syafik...
    hahaha..2je aku ingat..

    Reply
  12. same je muke, baby face betullah...hehe...

    Reply
  13. Ak x fhm la ngn manusia nama melayu nie..suke nk ckp negative je..kalo x suke x yh r baca artikel nie..bodoh!

    Reply
  14. Cute2....heheheh

    Reply