[2 Foto] Nora Danish tayang gambar pembantu rumahnya yang hot dan cun!

on 7:55 AM
Lihat video dibawah :

Melalui akaun Instagram beliau, Nora Danish telah mengambil gambar pembantu rumahnya.

Kedua-duanya pada ketika itu sedang berada di dapur. Dan Nora seperti mengambil candid bersahaja wajah kedua-dua mereka

Wow! Boleh tahan juga pembantu rumah Nora Danish ni. Ramai-ramai peminat beliau memuji 'bibik-bibik' Nora Danish ni.

Heh...kalau Nora ada kat tengah-tengah tu, konfius juga jadinya nanti!


9 comments:

  1. Anonymous

    Itu siblings dia lah. memandai je.

    Reply
  2. Kakak die lorrr

    Reply
  3. Ni bkn maid dia la..ni adik beradik dia..diorg dtg lunch kat umah Nora..sj je korg bikin panas kat cni..

    Reply
  4. eh eh eh..tu bkn ahli keluarga die keeeee..kan die tag nama nadya n cathy tu.ape lak maids

    Reply
  5. bukan siblings dia jugak ke ? nama danish kot .

    Reply
  6. diowang masak meegoreng time tu xsilap.

    Reply
  7. nie siblings dia lah.adesss..tak nampak ada tag nama tu. nama sama "danish".

    Reply
  8. adik beradik dia ni :) saje taip mymaids tu...tgk muka,kulit nmpk sama da kan

    Reply
  9. Mmg siblings..xleh caya betul page ko ni..gmbr tu kt instagram nora kn..ape daaaa..

    Reply

Recent Posts